dc.contributor.author |
Розман, Ірина Іллівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-24T12:32:00Z |
|
dc.date.available |
2022-02-24T12:32:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8921 |
|
dc.description |
Розман І. І. Інклюзивний підхід: індивідуалізація освітнього процесу / І. І. Розман // Science, innovations and education: problems end prospects. - Tokyo 2022. - C.473-475 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті йдеться про необхідність впровадження інклюзивної освіти. Зазначено, що кожна дитина повинна почувати себе вільно у суспільстві, відчувати підтримку та порозуміння. Виокремлені принципи роботи з дітьми, у яких спостерігаються певні обмеження та потреби. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
допомога |
uk_UA |
dc.subject |
підтримка |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.title |
Інклюзивний підхід: індивідуалізація освітнього процесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |