Аннотации:
У статті проаналізовано сутність діяльнісно-практичного компонента професійно-особистіс-
ного досвіду фахівця з музичного мистецтва. Розкрито специфіку взаємодії діяльнісної і практич-
ної складових. Розглянуто основні принципи діяльнісного підходу, що акумулюють у своєму змісті
фундаментальні закономірності навчання. Практична діяльність як стрижневий аспект профе-
сійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця набуває видової своєрідності у різноманітних
сферах реалізації активності особистості, у зв’язку з чим виникає проблема розкриття специфіки
конкретного прояву діяльнісної активності, у тому числі музично-навчальної, професійної, педаго-
гічної, мистецької. Обґрунтовано зміст практичної підготовки студентів в умовах закладу вищої
освіти. Підвищення якості професійно-практичної підготовки фахівця з музичного мистецтва
в умовах вищої школи забезпечується за допомогою таких принципів навчання, як неперервність
освіти, її демократизація, орієнтація на творчу діяльність і неповторність особистості, забез-
печення диференційованого й індивідуально-творчого підходів до її формування.
Описание:
Попович Н. М. Функціональна характеристика діяльнісної та практичної складових професійно-особистісного досвіду фахівця з музичного мистецтва / Н. М. Попович // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ. № 6, 2021. - С. 9-13