DSpace Repository

Методичні рекомендації до організації та проведення педагогічної практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво)

Show simple item record

dc.contributor.author Качур, Мирослава Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-01-31T18:19:23Z
dc.date.available 2022-01-31T18:19:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8861
dc.description Методичні рекомендації до організації та проведення педагогічної практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Укладач Качур М. М. – Мукачево: МДУ, 2021. – 50 с. uk_UA
dc.description.abstract Методичні рекомендації сприятимуть ефективній організації та проведенню педагогічної практики здобувачів освіти зі спеціальності 014 Середня освіти (Музичне мистецтво) ОС «Бакалавр». У них розкрито мету, завдання, зміст та особливості проходження педагогічної практики, висвітлено вимоги до оформлення документації, подано зразки звітних документів, виконання запланованих завдань. Методичні рекомендації включають поради щодо проходження педагогічної практики: підготовки і проведення уроків музичного мистецтва, позакласних музично-виховних заходів, вокально-хорових занять, виховних годин у закладах загальної середньої освіти. Призначені для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти і керівників педагогічних практик. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject методичні рекомендації uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.subject здобувачі освіти uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.title Методичні рекомендації до організації та проведення педагогічної практики для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account