DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного віку

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Кас'яненко, Оксана Миколаївна
dc.contributor.author Барна, Христина Василівна
dc.date.accessioned 2022-01-04T11:05:15Z
dc.date.available 2022-01-04T11:05:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8832
dc.description Кас'яненко О М, Особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного віку / О. М. Кас'яненко, Х. В. Барна / Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 43. Том 2. – С. 178-179 uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного віку. Метою статті є питання підготовки майбутніх фахівців дошкільної галузі до роботи з педагогічно занедба- ними дітьми. Визначено, що занедбані діти – це важкі діти, на поведінку яких своєчасно не звернули уваги, які випали з «нормального» навчально-виховного процесу, в яких не склались правильні відносини з дорослими, які не знайшли свого місця в колективі й соціально прийнятних способів самоствердження в ньому. Авторами виділено фактори педагогічної занедбаності. Вона виникає в ранньому дитинстві в процесі «неправильного» виховання та неможливості як з об’єктивних, так і із суб’єктивних причин адаптації до умов навколишньої дійсності. Педагогічна занедбаність може бути результатом неправильного розвитку самої дитини, в якої немає необхідних для її віку знань, умінь, навичок. Надано теоретичний аналіз формування педагогічної занедбаності. Констатовано, що для виявлення причин формування педагогічної занедбаності в дітей потрібно докладно проаналізувати соціальні умови їхнього життя. Виокремлено такі передумови дезадаптивного стану дітей старшого дошкільного віку: психофізіологічні; соціально-психологічні. У процесі дослідження авторами виділено дві умови подолання педагогічної занедбаності: педагогічну й психологічну. Проведено аналіз проблем педагогічної занедбаності дітей старшого дошкільного віку й можливості їх розв’язання. З метою усунення недоліків виховного впливу слід застосовувати корекційну роботу, що передбачає насамперед індивідуальний підхід, глибоке знання індивідуальних особливостей важковиховуваних. Автори публікації дійшли такого висновку: корекція життєвої позиції педагогічно занедбаних дітей старшого дошкільного віку передбачає насамперед активне залучення їх до різних видів діяльності (навчально-пізнавальної, трудової, фізичної, творчої), спілкування, де б вони могли виявити себе з найкращого боку, показати свої знання, вміння, прагнення, тобто відчуття успіху повинно стати рушійною силою в організації виховної роботи. Подано перспективи подальших наукових розвідок. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject педагогічна занедбаність uk_UA
dc.subject важковиховуваність uk_UA
dc.subject психічна адаптація uk_UA
dc.subject дезадаптація uk_UA
dc.subject соціалізована антисуспільна поведінка uk_UA
dc.title Особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto