dc.description.abstract |
Мета – вивчити думки пацієнтів щодо якості офтальмологічної медичної допомоги при різних організаційно-правових формах її надання.
Матеріали: дані наукової літератури, офіційні документи ВООЗ, МОЗ України, результати соціологічного
опитування пацієнтів закладів охорони здоров’я.
Методи: бібліографічний, інформаційно-аналітичний, медико-статистичний, соціологічний.
Результати. Високо оцінили повноту наданої інформації 77,3% пацієнтів приватного офтальмологічного центру,
організацію діагностичного обстеження – 86,3%, лікувального процесу – 88,4% опитаних. Своєчасність прийому
відмітили 92,2% пацієнтів приватного закладу, 47,4% – комунального; комплексність діагностичного обстеження –
88,6% та 57,2%, комфортність проведення діагностичних – 78,8% та 48,6%, лікувальних процедур – 75,9% та 51,3%
відповідно. Водночас, 86,4% пацієнтів приватного і 45,9% комунального медичних закладів відмітили високу
вартість обслуговування. Задоволення отриманою медичною допомогою висловили 87,6% пацієнтів приватного і
44,8% – комунального закладів.
Висновки. Висока оцінка пацієнтами якості обслуговування в приватному центрі свідчить про необхідність
ширшого використання приватних закладів для медичного обслуговування населення. |
uk_UA |