DSpace Repository

Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки

Show simple item record

dc.contributor.author Гегедош, Крістіан Володимирович
dc.date.accessioned 2021-12-13T18:19:47Z
dc.date.available 2021-12-13T18:19:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739
dc.description Гегедош К. В. Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 173-175 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject цифрова економіка uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject маркетинговий інструментарій uk_UA
dc.subject транскордонне співробітництво uk_UA
dc.title Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account