dc.contributor.author |
Гегедош, Крістіан Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-13T18:19:47Z |
|
dc.date.available |
2021-12-13T18:19:47Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8739 |
|
dc.description |
Гегедош К. В. Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки / К. В. Гегедош // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні
підприємницькою діяльністю: матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 173-175 |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова економіка |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий інструментарій |
uk_UA |
dc.subject |
транскордонне співробітництво |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинговий інструментарій у транскордонному співробітництві в умовах формування цифрової економіки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |