DSpace Repository

Формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі самостійної роботи

Show simple item record

dc.contributor.author Пинзеник, Олена Мафтеївна
dc.contributor.author Кухта, М. І.
dc.date.accessioned 2021-11-23T11:39:15Z
dc.date.available 2021-11-23T11:39:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8683
dc.description Пинзеник О. М. Формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі самостійної роботи / О. М. Пинзеник, М. І. Кухта // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя: КПУ, 2021. Вип. 78. - С. 68-74 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування знань про здоровий спосіб життя та формування професійних умінь здійснення здоров’язберігаючої та здоров’яформуючої освітньої діяльності в умовах закладу дошкільної освіти. Ключовим поняттям є організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі вивчення дисциплін валеологічного циклу. Метою статті є обґрунтування змісту, завдань, методів та засобів формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі самостійної роботи. Успішне їх розв’язання залежить від готовності педагога до освітньої діяльності валеологічного змісту, рівня його знань, умінь та навичок. Базовими компетентностями валеологічного змісту випускників педагогічних закладів вищої освіти є здатність до формування в дітей раннього і дошкільного віку навичок здорового способу життя як основи культури здоров’я особистості та здатність до формування та зміцнення власного здоров’я. Формування валеологічної компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти – це комплекс тих освітніх організаційних і педагогічних заходів, які сприятимуть формуванню у здобувача вищої освіти знань валеологічного змісту, здоров’язбережувальних умінь, навичок організації та проведення освітньої діяльності валеологічного змісту в закладах дошкільної освіти та здатності проєктувати ефективні механізми охорони, збереження та зміцнення власного здоров’я та здоров’я дошкільників. Зміст завдань самостійної роботи групується відповідно до поставленої мети. Майбутній педагог вивчає особливості процесу формування власного здоров’я, його збереження та зміцнення у процесі діагностики індивідуальних особливостей організму, психічних та фізичних якостей. До другої групи завдань належать ті, що формують професійну складову частину валеологічної компетентності: засвоєння знань та умінь організації освітньої роботи валеологічного змісту в умовах закладу дошкільної освіти, навичок організації ігор, занять, навчальних вправ із дітьми, підготовки презентацій, комплексних та інтегрованих форм освітньої роботи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Запоріжжя : КПУ uk_UA
dc.subject валеологічна компетентність uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject види та завдання самостійної роботи uk_UA
dc.subject вихователь дітей дошкільного віку uk_UA
dc.title Формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі самостійної роботи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account