00 DSpace/Manakin Repository

Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гегедош, Крістіан Володимирович
dc.date.accessioned 2021-10-22T06:14:24Z
dc.date.available 2021-10-22T06:14:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8673
dc.description Гегедош К. В. Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 051 – «Економіка». Соціальні та поведінкові науки / К. В. Гегедош. - Мукачево, 2021. - 256 с. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена розкриттю теоретичних та прикладних аспектів активізації транскордонного співробітництва (ТКС) в умовах маркетингового забезпечення. Актуальність наукового дослідження зумовлена тим, що економічна політика формування Європейського Союзу (ЄС) в контексті активізації ТКС, зосереджена на розвитку цифрових інтеграційних ринків, а також партнерської взаємодії учасників ринку щодо вирішення проблем прикордонних територій. Водночас, один з найбільш вдалих ринкових інструментів щодо активізації економічної діяльності – є комплексна система маркетингу. Тоді, в умовах формування цифрових інтеграційних ринків – це може бути інтерактивний маркетинг. А тому, зроблено спробу поглиблено вивчити напрями активізації ТКС із урахуванням маркетингового забезпечення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево uk_UA
dc.subject транскордонне співробітництво uk_UA
dc.subject Карпатський Єврорегіон uk_UA
dc.subject транскордонний маркетинг uk_UA
dc.subject цифрова економіка uk_UA
dc.subject інтерактивний маркетинг uk_UA
dc.title Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу