dc.contributor.author |
Гегедош, Крістіан Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-22T06:14:24Z |
|
dc.date.available |
2021-10-22T06:14:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8673 |
|
dc.description |
Гегедош К. В. Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 051 – «Економіка». Соціальні та поведінкові науки / К. В. Гегедош. - Мукачево, 2021. - 256 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертація присвячена розкриттю теоретичних та прикладних аспектів активізації транскордонного співробітництва (ТКС) в умовах маркетингового забезпечення. Актуальність наукового дослідження зумовлена тим, що економічна політика формування Європейського Союзу (ЄС) в контексті активізації ТКС, зосереджена на розвитку цифрових інтеграційних ринків, а також партнерської взаємодії учасників ринку щодо вирішення проблем прикордонних територій. Водночас, один з найбільш вдалих ринкових інструментів щодо активізації економічної діяльності – є комплексна система маркетингу. Тоді, в умовах формування цифрових інтеграційних ринків – це може бути інтерактивний маркетинг. А тому, зроблено спробу поглиблено вивчити напрями активізації ТКС із урахуванням маркетингового забезпечення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево |
uk_UA |
dc.subject |
транскордонне співробітництво |
uk_UA |
dc.subject |
Карпатський Єврорегіон |
uk_UA |
dc.subject |
транскордонний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова економіка |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивний маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Напрями активізації транскордонного співробітництва: маркетингове забезпечення |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |