Репозиторий Dspace

Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
dc.contributor.author Мартин, Наталя Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-10-18T06:24:21Z
dc.date.available 2021-10-18T06:24:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8670
dc.description Липчанко-Ковачик, О. В. Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій / О. В. Липчанко-Ковачик, Н. В. Мартин // Вісник Запорізького національного університету. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - №1(37). - С. 231-235 uk_UA
dc.description.abstract У статті аргументовано переваги використання інтерактивних технологій у навчальному процесі закладу середньої освіти. Обґрунтовано особливості використання інтерактивних технологій у закладах середньої освіти. Авторами підтверджено, що спрямованість освітнього процесу на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів актуалізує впровадження активних форм і методів навчання, які становлять основу інтерактивних технологій. В умовах інтерактивного навчання створюється навчальне середовище, яке сприяє процесам активної взаємодії між учасниками освітнього процесу в комфортних і безконфліктних умовах. Зазначено, що вдосконалення навчального процесу у ЗСО потребує цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів до використання інноваційних педагогічних технологій, які сприятимуть вияву активності учнів, реалізації особистісно-орієнтованого підходу, базуватимуться на діалогічній міжособистісній взаємодії учасників навчально-виховного середовища й які становлять основу інтерактивних технологій. Подано різні наукові підходи до класифікації інтерактивних технологій. Визначено, що результатом прогресивної динаміки розумової активності буде інтенсивність мислення, генерування ідей, висловлювання припущень, проєктування, конструювання, моделювання, дослідження, виявлення творчої уяви, зосередженості, уваги, спостережливості, здійснення аналітико-синтетичних операцій. Одним зі способів підготовки майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у ЗСО є безпосередня участь студентів у інтеракціях під час навчання у вищій школі. Цілеспрямований вибір інтерактивних технологій має базуватися на врахуванні класифікаційних ознак певних груп інтеракцій. Готовність здобувачів вищої освіти використовувати інтерактивні технології у своїй майбутній педагогічній діяльності у школі потребує розуміння їх сутності, специфіки, призначення, можливостей, відповідності комплексу вимог: загальнопедагогічних, технологічних, дидактичних, організаційно-технічних, психологічних, виховних, гігієнічних та ін. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика" uk_UA
dc.subject заклад середньої освіти uk_UA
dc.subject педагогічні технології uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.subject інтеракції uk_UA
dc.subject класифікація uk_UA
dc.title Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись