Короткий опис(реферат):
Актуальність порушеної проблеми аргументована значущістю професійної діяльності для суспільства загалом і для кожного майбутнього фахівця зокрема. В умовах глобалізації професійну ідентичність варто трактувати як основну детермінанту професійного розвитку особистості й характеристику суб'єкта праці. Мета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні феномену професійної ідентичності майбутніх педагогів. Для реалізації окресленої мети використано теоретичні методи - системно-структурний аналіз і систематизація філософських, психологічних та педагогічних праць, що дали змогу витлумачити сутність досліджуваного феномену; педагогічний аналіз і синтез, класифікація і узагальнення - для уточнення дефеніцій ключових понять. На підставі теоретичного аналізу наукових студій представлено власне бачення явища професійної ідентичності та визначено критерії успішного процесу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів. Підсумовано, що професійної ідентичності можна досягти лише в процесі саморозвитку, у контексті професійного навчання й успішної інтеграції майбутніх педагогів до професійного середовища.
Суть розробки, основні результати:
Атрощенко, Т. О. Наукові проєкції феномену професійної ідентичності майбутніх педагогів / Т. О. Атрощенко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота : збірник наукових праць. - Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2021. - Випуск 1(48). - С. 15-18