00 DSpace/Manakin Repository

Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, Діана Вікторівна
dc.contributor.author Ліба, Наталія Степанівна
dc.contributor.author Торіна, В.
dc.date.accessioned 2021-10-04T07:22:24Z
dc.date.available 2021-10-04T07:22:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8661
dc.description Максименко Д. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д. Максименко, Н. Ліба, В. Торіна // National health as determinant of sustainable development of society : monograph. - Bratislava, 2021. - С. 747-756 uk_UA
dc.description.abstract В сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм управління загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально відповідальну стратегію бізнесу стає все більш актуальною. Методологічні підходи до визначення категорії "соціальний маркетинг"; розглядаються питання встановлення особливостей, принципів та некомерційної складової маркетингової діяльності комерційних організацій. Оновлена концепція соціально орієнтованого маркетингу, яка вимагає не тільки забезпечення бажаного рівня для задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом порівняно з конкурентами, а й збереження та зміцнення добробуту споживачів та добробуту суспільства як ціле. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Bratislavа uk_UA
dc.subject добробут uk_UA
dc.subject розвиток людини uk_UA
dc.subject стратегічні зміни uk_UA
dc.subject соціальний маркетинг uk_UA
dc.subject соціально орієнтований маркетинг uk_UA
dc.title Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу