00 DSpace/Manakin Repository

Особливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фізеші, Октавія Йосипівна
dc.date.accessioned 2021-09-20T09:02:22Z
dc.date.available 2021-09-20T09:02:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8619
dc.description Фізеші О.Й. Особливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. Й. Фізеші // Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. - Випуск 26, Одеса, 2020. - С. 24-27 uk_UA
dc.description.abstract Розглядаються особливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи на бакалаврському рівні. Зокрема, розкривається сутність понять дидактика як галузь педагогіки, дидактика як навчальна дисципліна, методика викладання дидактики. Основна увага зосереджується на теоретичних та практичних аспектах засвоєння майбутніми вчителями початкової школи змісту навчальної дисципліни «Дидактика», формуванні на його основі практичних умінь та навичок до здійснення педагогічної діяльності в умовах сучасної початкової школи. Висвітлюються особливості побудови курсу «Дидактика» (цілі та завдання курсу, його структура, особливості побудови програми курсу, перелік розділів і тем для вивчення), основні форми та методи аудиторної (лекції, семінарські заняття, мікровикладання, моделювання педагогічних ситуацій та інше) та позааудиторної (педагогічне спостереження за реальним педагогічним процесом у початковій школі, ознайомлення з педагогічною та методичною літературою, вивчення передового педагогічного досвіду тощо) роботи студентів. З урахуванням особливостей вивчення курсу «Дидактика» в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи на бакалаврському рівні запропоновано модель підготовки викладача педагогіки на магістерському рівні, здатного до провадження не тільки педагогічної діяльності в початковій школі, але й до викладацької діяльності в закладах вищої педагогічної освіти. Ефективність реалізації запропонованої моделі залежить від комплексу педагогічних умов: організаційно-методичної підготовки майбутніх викладачів педагогіки до викладання дидактики, спрямування змісту методики викладання дидактики на формування системи теоретичних знань із дидактики та практичних умінь та навичок їх використовувати у викладацькій діяльності, розвиток професійної компетентності шляхом використання навчально-професійних завдань та інтерактивних методів викладання, організація рефлексивної діяльності магістрантів щодо процесу й результату власної викладацької діяльності в період проходження асистентської практики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject дидактика як галузь педагогіки uk_UA
dc.subject дидактика як навчальна дисципліна підготовка вчителя початкової школи uk_UA
dc.subject методика викладання дидактики uk_UA
dc.title Особливості викладання дидактики в системі підготовки майбутніх учителів початкової школи. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу