DSpace Repository

Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики

Show simple item record

dc.contributor.author Лавренова, Марія Василівна
dc.contributor.author Лалак, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Фенчак, Любов Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-09-20T07:32:20Z
dc.date.available 2021-09-20T07:32:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8615
dc.description Лавренова М. Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна : збірник наукових праць. - Львів, 2021. - Випуск 35. - С. 103-111 uk_UA
dc.description.abstract У статті порушується проблема формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів початкової освіти в умовах сучасного освітнього простору. Авторами уточнено термінологічне поле дослідження. З'ясовано, що індивідуальна освітня траєкторія - це персональний шлях реалізацій особистісного потенціалу здобувана освіти,який формується з урахуванням ного здібностей, задатків, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду. Цей шлях грунтується на виборі ефективних форм, методів, прийомів, засобів навчання дитини та темпу здобуття освіти, розроблених для неї освітніх програм та [Запропонованих навчальних дисциплін. Визначено етапи реалізації..., індивідуальної... освітньої траєкторії; закцентовано увагу на важливості педагогічнбго супроврДу руху здобувачів освіти за індивідуальною траєкторією. Індивідуальна освітня траєкторія учня реалізується на підставі індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану. Ці нормативні документи розробляються командою психолого-педагогічного супроводу дитини, погоджуються з батьками, схвалюються на засіданні педагогічної ради. В статті окреслено шляхи формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів початкової освіти, як от:, різнобічне знання особистості учня, його психофізіологічних особливостей та ,можливостей, організація диференційованого навчання, що передбачає структурнаііня змісту навчального матеріалу, добір прийомів і засобів навчання відповідно ; до ..типологічних особливостей молодших школярів; акцентування на розвиток конкретних Особистісних здібностей та індивідуального потенціалу школяра як орієнтир; для ведення ним освітньої діяльності з кожного навчального предмета; консультативна допомога вчителя у вибудовуванні учнем власної освітньої програми та визначенні індивідуального темпу її опанування. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject індивідуальна освітня траєкторія uk_UA
dc.subject індивідуальна програма розвитку uk_UA
dc.subject індивідуальний навчальний план uk_UA
dc.subject здобувач початкової освіти uk_UA
dc.subject вчитель початкових класів uk_UA
dc.title Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account