Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Микуліна, Антоніна Костянтинівна | |
dc.contributor.author | Михайлова, Катерина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T06:34:55Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T06:34:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8601 | |
dc.description | Михайлова К. В. Ефективне керівництво колективом дошкільного закладу - запорука успішної підготовки дитини до навчання у школі / К. В. Михайлова, А. К. Микуліна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. - Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - № 74. Т.1. - С. 123-127 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті піднімається проблема підготовки дитини дошкільного віку до навчання в школі, розкривається суть поняття «готовність дитини до школи»; наступність між дошкільною та початковою ланками освіти; висвітлено портрет сучасного керівника освітнього закладу. Відмічено, що ключовим завданням керівників закладу дошкільної освіти є спрямування роботи педагогічного колективу на якісну підготовку дитини до навчання в школі; розкрито педагогічні умови щодо керівництва дошкільним закладом у процесі цієї підготовки на сучасному етапі реформування системи національної освіти. Керівник дошкільного закладу повинен насамперед добре знати теоретичні основи проблеми готовності дитини до навчання в школі і доводити їх до членів педагогічного колективу, у доступній формі розкривати педагогам, як дана проблема розглядається науковцями у класичній та сучасній педагогіці. Було накреслено програму управлінської діяльності керівника закладу дошкільної освіти, яка включала проведення групових, індивідуальних та масових форм роботи. Протягом проведення експерименту з боку керівника закладу постійно проводився аналіз кваліфікаційного рівня педагогів, активізувалась робота методиста щодо організації та проведення педагогічних читань, консультацій, методичних об’єднань, семінарів-практикумів, педагогічних рад, методичних тижнів педагогічної майстерності, майстер-класів, «круглих столів». Програма також включала різні форми спільної роботи дошкільного закладу з початковою школою та батьками, зокрема проведення відкритих дверей, спільних педагогічних рад, методичних об’єднань, семінарів-практикумів, тренінгів, батьківських зборів, вечорів запитань та відповідей тощо. На основі проведеного дослідження доведено, що в процесі керівництва діяльністю педагогічним колективом щодо розглянутої проблеми ефективним є демократичний стиль управління, гуманізм, створення в колективі довірливої атмосфери, хорошого психологічного клімату, взаємоповаги і взаємовиручки, якомога більшої поваги та вимогливості до кожного члена колективу, уміле використання традиційних та інноваційних форм і методів у роботі з педагогами, психологами та батьками. Перспективою цього дослідження є розробка нових підходів до процесу ефективності управління колективом у закладах дошкільної освіти щодо підготовки дошкільників до навчання в Новій українській школі | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.subject | «готовність дитини до школи» | uk_UA |
dc.subject | наступність | uk_UA |
dc.subject | керівник | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | демократичний стиль управління | uk_UA |
dc.subject | гуманізм | uk_UA |
dc.subject | здоровий психологічний клімат | uk_UA |
dc.title | Ефективне керівництво колективом дошкільного закладу - запорука успішної підготовки дитини до навчання у школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |