Аннотации:
Статтю присвячено дослідженню проблем, пов’язаних із розробленням складових елементів антикризового управління підприємством, яке діє в умовах конкурентного середовища. Обґрунтовано необхідність розширення підходів до розуміння сутності та змісту антикризового менеджменту, наголошено на важливості забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної нестабільності. Окреслено напрями та етапи реалізації заходів антикризового менеджменту, орієнтованого на забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано роль та місце стратегічного маркетингу в системі антикризового менеджменту. Обґрунтовано етапи антикризового управління персоналом та основні заходи із забезпечення фінансової стійкості організації. Зазначено, що кінцевою метою антикризового менеджменту є підтримка довгострокової економічної стабільності підприємства