Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-14T08:24:00Z | |
dc.date.available | 2021-09-14T08:24:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8581 | |
dc.description | Молнар Т. І. Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Випуск 66. - С. 79-84 | uk_UA |
dc.description.abstract | Освітня діяльність у процесі фахової підготовки спрямовується на формування у здобувачів вищої освіти ініціативності, набуття трансдисциплінарних професійних (hard skills) та універсальних навичок (soft skills), що дозволять легко розв’язувати завдання, які виникатимуть у професійній педагогічній діяльності в умовах міжкультурного простору Закарпаття. Актуалізовано проблему формування в майбутніх учителів початкових класів міжетнічної толерантності, терпимості до відмінностей у культурах, релігіях, національних особливостей, уміння взаємодіяти з людьми в полікультурній групі, персоніфікувати себе як особистість. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | soft skills | uk_UA |
dc.subject | міжкультурний простір | uk_UA |
dc.subject | світогляд | uk_UA |
dc.subject | світоглядний компонент | uk_UA |
dc.subject | вчитель початкових класів | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |