dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-14T08:24:00Z |
|
dc.date.available |
2021-09-14T08:24:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8581 |
|
dc.description |
Молнар Т. І. Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Випуск 66. - С. 79-84 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Освітня діяльність у процесі фахової підготовки спрямовується на формування у здобувачів вищої освіти ініціативності, набуття трансдисциплінарних професійних (hard skills) та універсальних навичок (soft skills), що дозволять легко розв’язувати завдання, які виникатимуть у професійній педагогічній діяльності в умовах міжкультурного простору Закарпаття. Актуалізовано проблему формування в майбутніх учителів початкових класів міжетнічної толерантності, терпимості до відмінностей у культурах, релігіях, національних особливостей, уміння взаємодіяти з людьми в полікультурній групі, персоніфікувати себе як особистість. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
soft skills |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурний простір |
uk_UA |
dc.subject |
світогляд |
uk_UA |
dc.subject |
світоглядний компонент |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |