DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-09-14T08:24:00Z
dc.date.available 2021-09-14T08:24:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8581
dc.description Молнар Т. І. Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Випуск 66. - С. 79-84 uk_UA
dc.description.abstract Освітня діяльність у процесі фахової підготовки спрямовується на формування у здобувачів вищої освіти ініціативності, набуття трансдисциплінарних професійних (hard skills) та універсальних навичок (soft skills), що дозволять легко розв’язувати завдання, які виникатимуть у професійній педагогічній діяльності в умовах міжкультурного простору Закарпаття. Актуалізовано проблему формування в майбутніх учителів початкових класів міжетнічної толерантності, терпимості до відмінностей у культурах, релігіях, національних особливостей, уміння взаємодіяти з людьми в полікультурній групі, персоніфікувати себе як особистість. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject soft skills uk_UA
dc.subject міжкультурний простір uk_UA
dc.subject світогляд uk_UA
dc.subject світоглядний компонент uk_UA
dc.subject вчитель початкових класів uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto