00 DSpace/Manakin Repository

Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, Діана Вікторівна
dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Василівна
dc.date.accessioned 2021-09-14T06:39:40Z
dc.date.available 2021-09-14T06:39:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8577
dc.description Максименко Д. В. Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі / Д. В. Максименко, Л. В. Гаврилець // Перспективи розвитку бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в умо- вах інноваційних інформаційних технологій : монографія. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - 160-170 uk_UA
dc.description.abstract З розвитком цифрових технологій, поведінка споживачів значно змінилася: вони стали частіше самостійно знаходити необхідну інформацію про товари та послуги, використовуючи мережу Інтернет та заощаджувати свій час. В свою чергу, компаніям це дало можливість розширювати ринки збуту, підвищити ефективність й адресність взаємодії зі споживачами, організувати зворотній зв’язок, оперативно отримувати необхідну маркетингову інформацію. Таким чином, застосування цього глобального засобу комунікацій, стало невід’ємною частиною ведення бізнесу. Глобальна мережа дає можливість товарам і послугам виходити на світовий ринок торгівлі. Розвиток сектора інформаційно-комунікативних технологій також є чинником, що сприяє успішному веденню бізнесу і поштовхом до підвищення темпів економічного зростання країн. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Полтава : ПУЕТ uk_UA
dc.subject інтернет-торгівля uk_UA
dc.subject вхідний маркетинг uk_UA
dc.subject клієнти uk_UA
dc.title Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу