dc.contributor.author |
Максименко, Діана Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Гаврилець, Олеся Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-14T06:39:40Z |
|
dc.date.available |
2021-09-14T06:39:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8577 |
|
dc.description |
Максименко Д. В. Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі / Д. В. Максименко, Л. В. Гаврилець // Перспективи розвитку бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в умо-
вах інноваційних інформаційних технологій : монографія. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - 160-170 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
З розвитком цифрових технологій, поведінка споживачів значно змінилася: вони стали частіше самостійно знаходити необхідну інформацію про товари та послуги, використовуючи мережу Інтернет та заощаджувати свій час. В свою чергу, компаніям це дало можливість розширювати ринки збуту, підвищити ефективність й адресність взаємодії зі споживачами, організувати зворотній зв’язок, оперативно отримувати необхідну маркетингову інформацію. Таким чином, застосування цього глобального засобу комунікацій, стало невід’ємною частиною ведення бізнесу. Глобальна мережа дає можливість товарам і послугам виходити на світовий ринок торгівлі. Розвиток сектора інформаційно-комунікативних технологій також є чинником, що сприяє успішному веденню бізнесу і поштовхом до підвищення темпів економічного зростання країн. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Полтава : ПУЕТ |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-торгівля |
uk_UA |
dc.subject |
вхідний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
клієнти |
uk_UA |
dc.title |
Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |