Короткий опис(реферат):
З розвитком цифрових технологій, поведінка споживачів значно змінилася: вони стали частіше самостійно знаходити необхідну інформацію про товари та послуги, використовуючи мережу Інтернет та заощаджувати свій час. В свою чергу, компаніям це дало можливість розширювати ринки збуту, підвищити ефективність й адресність взаємодії зі споживачами, організувати зворотній зв’язок, оперативно отримувати необхідну маркетингову інформацію. Таким чином, застосування цього глобального засобу комунікацій, стало невід’ємною частиною ведення бізнесу. Глобальна мережа дає можливість товарам і послугам виходити на світовий ринок торгівлі. Розвиток сектора інформаційно-комунікативних технологій також є чинником, що сприяє успішному веденню бізнесу і поштовхом до підвищення темпів економічного зростання країн.
Суть розробки, основні результати:
Максименко Д. В. Вхідний маркетинг як інструмент залучення клієнтів в рамках інтернет-торгівлі / Д. В. Максименко, Л. В. Гаврилець // Перспективи розвитку бухгалтерського обліку, аналізу та аудиту в умо-
вах інноваційних інформаційних технологій : монографія. - Полтава : ПУЕТ, 2021. - 160-170