Abstract:
У статті простежено взаємозв’язок між готовністю, готовністю до управлінської діяльності та готовністю до застосування технологій педагогічного менеджменту. Окреслено рівні готовності до професійної діяльності. Визначено сутність дефініції «готовність майбутнього керівника до управлінської діяльності», її напрями. Розкрито суть готовності майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту, її зміст та структуру. Охарактеризовано такі її компоненти як: мотиваційно - ціннісний, змістовий, операційний та особистісно-рефлексивний. Визначено також критерії сформованості готовності майбутнього керівника до застосування технологій педагогічного менеджменту: мотиваційний, когнітивний, технологічний, особистісний та рефлексивний. Розкрито сутність управлінсько-технологічної компетентності. Визначено в межах даної компетентності систему компетенцій майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти.
Description:
Швардак М. В. Зміст та структура готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту / М. В. Швардак // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. - № 1 (339), Ч. І, 2021. - С. 250-264