00 DSpace/Manakin Repository

Сучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічнго менеджменту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швардак, Маріанна Василівна
dc.date.accessioned 2021-09-09T07:37:00Z
dc.date.available 2021-09-09T07:37:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8557
dc.description Швардак М. В. Сучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту / М. В. Швардак // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. - № 5 (336), 2020. - С. 195-184 uk_UA
dc.description.abstract У статті встановлено, що розвивати професіоналізм та формувати високий рівень готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту доцільно через систему методологічних підходів. Розкрито сутнісні характеристики технологічного, компетентнісного, студентоцентрованого, праксеологічного, ситуативного, диджиталізованого та рефлексивного підходів. Доведено, що реалізація системи формування готовності майбутнього керівника закладу освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту в умовах магістратури закладу вищої освіти відбувається згідно з означеними підходами, основні положення яких дозволяють оптимально вибудувати стратегію досягнення наукової мети. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject майбутні керівники закладів освіти uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject методологічні підходи uk_UA
dc.subject технології педагогічного менеджменту uk_UA
dc.title Сучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічнго менеджменту uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу