Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швардак, Маріанна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T07:37:00Z | |
dc.date.available | 2021-09-09T07:37:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8557 | |
dc.description | Швардак М. В. Сучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту / М. В. Швардак // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. - № 5 (336), 2020. - С. 195-184 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті встановлено, що розвивати професіоналізм та формувати високий рівень готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту доцільно через систему методологічних підходів. Розкрито сутнісні характеристики технологічного, компетентнісного, студентоцентрованого, праксеологічного, ситуативного, диджиталізованого та рефлексивного підходів. Доведено, що реалізація системи формування готовності майбутнього керівника закладу освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту в умовах магістратури закладу вищої освіти відбувається згідно з означеними підходами, основні положення яких дозволяють оптимально вибудувати стратегію досягнення наукової мети. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | майбутні керівники закладів освіти | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | технології педагогічного менеджменту | uk_UA |
dc.title | Сучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічнго менеджменту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |