DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Технологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Швардак, Маріанна Василівна
dc.date.accessioned 2021-09-09T07:13:24Z
dc.date.available 2021-09-09T07:13:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8556
dc.description Швардак М. В. Технологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти / М. В. Швардак // Духовність особистості: методологія, теорія і практика . - 2021. - С. 295-305 uk_UA
dc.description.abstract У статті уточнено поняття «лідер»,«лідерство»,«лідерський потенціал». Центральною дефініцією дослідження є «технологія лідерства», яка трактується автором як сукупність знань про лідерство, його форми, концепції та стилі, а також послідовність етапів формування та розвитку в керівника лідерського потенціалу. Технологія лідерства у даному дослідженні розглядається в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти. З’ясовано розбіжності між керівництвом та лідерством, керівником та лідером. Аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми дав можливість з’ясувати, що традиційно виділяють дві форми лідерства: формальне та неформальне. Схарактеризовано такі стилі лідерства: ідеалістичний, навчаючий, товариський, демократичний, амбіціозний та авторитарний. З’ясовано, що станом на сьогодні ефективними в умовах закладу освіти вважаються концепції харизматичного лідерства, трансформаційного лідерства та лідерства в управлінні командою. Визначено першорядні лідерські якості. Серед них: організаторські здібності, авторитетність, активність, рішучість, упевненість у собі, асертивність, сила волі, гострий розум, розвинене почуття інтуїції, здатність до співпраці, стійкість до стресу, вміння слухати інших, бути приємним співрозмовником, оригінальність, рефлексивність, уміння психологічно грамотно впливати на ситуацію в колективі. З’ясовано, що розвиток лідерського потенціалу в керівників закладів загальної середньої освіти неможливий шляхом виключно інформування, адже передбачає відповідне ставлення та поведінку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject лідер uk_UA
dc.subject лідерство uk_UA
dc.subject лідерський потенціал uk_UA
dc.subject технологія лідерства uk_UA
dc.subject керівник закладу освіти uk_UA
dc.title Технологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto