Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Зданевич, Л. В. | |
dc.contributor.author | Цегельник, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-08T09:33:12Z | |
dc.date.available | 2021-09-08T09:33:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8555 | |
dc.description | Атрощенко Т. О. Потенціал сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами / Т. О. Атрощенко, Л. В. Зданевич, Т. М. Цегельник // Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Запоріжжя, 2021. - № 1 (37). Ч. ІІ. - С. 27-34 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається вагомість сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Представлено характеристику дефініцій «сім’я», «виховання», «сімейне виховання» та особистісної компетентності дитини дошкільного і молодшого шкільного віку. Зазначено, що формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами має свої особливості, які необхідно враховувати не тільки в процесі освітньої діяльності, а і у сімейному вихованні, яке забезпечує пізнання навколишньої соціальної дійсності, оволодіння навичками індивідуальної та колективної роботи, залучення до людської культури тощо. Народження дитини з особливими освітніми потребами на різних батьків впливає неоднаково, саме тому важливо розуміти, що така сім’я має особливий статус, оскільки сімейне виховання таких дітей має певні труднощі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | сім’я | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | виховання дитини з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | Потенціал сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |