dc.contributor.author |
Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Зданевич, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Цегельник, Т. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-08T09:33:12Z |
|
dc.date.available |
2021-09-08T09:33:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8555 |
|
dc.description |
Атрощенко Т. О. Потенціал сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами / Т. О. Атрощенко, Л. В. Зданевич, Т. М. Цегельник // Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Запоріжжя, 2021. - № 1 (37). Ч. ІІ. - С. 27-34 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається вагомість сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Представлено характеристику дефініцій «сім’я», «виховання», «сімейне виховання» та особистісної компетентності дитини дошкільного і молодшого шкільного віку. Зазначено, що формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами має свої особливості, які необхідно враховувати не тільки в процесі освітньої діяльності, а і у сімейному вихованні, яке забезпечує пізнання навколишньої соціальної дійсності, оволодіння навичками індивідуальної та колективної роботи, залучення до людської культури тощо. Народження дитини з особливими освітніми потребами на різних батьків впливає неоднаково, саме тому важливо розуміти, що така сім’я має особливий статус, оскільки сімейне виховання таких дітей має певні труднощі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
сім’я |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
виховання дитини з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.title |
Потенціал сімейного виховання у процесі формування особистості дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |