Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сухолова, Маріанна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-08T06:56:37Z | |
dc.date.available | 2021-09-08T06:56:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8549 | |
dc.description | Сухолова М. А. Основні чинники впливу на сценічний імідж викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова: Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 78. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 222-226 | uk_UA |
dc.description.abstract | Проаналізовано основні чинники впливу на формування сценічного іміджу майбутнього викладача вокалу в умовах сьогодення. Визначено, що саморегуляція в процесі формування сценічного іміджу майбутнього викладача вокалу передбачає уміння керувати своїм внутрішнім світом, володіти сформованими уміннями швидко реагувати на поведінку оточуючих, приймати правильні рішення у зміненій, нестандартній ситуації, формувати емоційну стабільність; ефективно реалізовувати власний потенціал. Наголошено, що формування іміджу пов’язане з такими важливими психолого-педагогічними чинниками, як: самовиховання й саморегуляція, гармонія візуального образу, візуальна комунікація. Також акцентовано увагу на тому, що візуальна гармонія, будучи вагомим чинником формування іміджу особистості, є первинним принципом мистецтва, єдиним для усіх епох, самих різних художніх стилів і на усіх етапах художнього розвитку. З огляду на це необхідно пам’ятати, що досягненню гармонії візуального образу в процесі створення сценічного іміджу вокаліста сприяє різноманіття прийомів та засобів, що моделюють йог структуру, поєднання окремих аспектів надання і сприйняття гнучкої й багатогранної візуальної інформації, чому значною мірою сприяє візуальна комунікація. Сьогодні візуальна комунікація спрямована не на трансляцію смислів, а на діалог, у якому відбувається пошук бажаного. Погляд на візуальну гармонію, як на поступове ускладнення і розширення її смислового змісту з імпліцитним збереженням її попередніх форм, є доцільним у розумінні трансформації візуальності у сучасній культурі. У процесі аналізу значення візуальної комунікації у процесі формування сценічного іміджу майбутнього фахівця підкреслено й виняткове значення одного з найбільших образно насичених жанрів масової комунікації та найбільш актуальних видів художньої комунікації – реклами. Доведено, що на формування позитивного сценічного іміджу безпосередньо мають вплив такі основні засоби, як маркетинг, дизайн, психологія, реклама, PR-фахівці, що формують імідж у свідомості оточуючих, в результаті чого виникає значний соціальний ефект. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | сценічний імідж | uk_UA |
dc.subject | фаховий імідж | uk_UA |
dc.subject | мода | uk_UA |
dc.subject | рекламна комунікація | uk_UA |
dc.subject | викладач вокалу | uk_UA |
dc.subject | сучасні тенденції | uk_UA |
dc.subject | девіз | uk_UA |
dc.subject | іміджеві технології | uk_UA |
dc.subject | PR-фахівці | uk_UA |
dc.title | Основні чинники впливу на сценічний імідж викладача вокалу в сучасних умовах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |