dc.description.abstract |
Проаналізовано основні чинники впливу на формування сценічного іміджу майбутнього викладача вокалу в умовах сьогодення. Визначено, що саморегуляція в процесі формування сценічного іміджу майбутнього викладача вокалу передбачає уміння керувати своїм внутрішнім світом, володіти сформованими уміннями швидко реагувати на поведінку оточуючих, приймати правильні рішення у зміненій, нестандартній ситуації, формувати емоційну стабільність; ефективно реалізовувати власний потенціал. Наголошено, що формування іміджу пов’язане з такими важливими психолого-педагогічними чинниками, як: самовиховання й саморегуляція, гармонія візуального образу, візуальна комунікація. Також акцентовано увагу на тому, що візуальна гармонія, будучи вагомим чинником формування іміджу особистості, є первинним принципом мистецтва, єдиним для усіх епох, самих різних художніх стилів і на усіх етапах художнього розвитку. З огляду на це необхідно пам’ятати, що досягненню гармонії візуального образу в процесі створення сценічного іміджу вокаліста сприяє різноманіття прийомів та засобів, що моделюють йог структуру, поєднання окремих аспектів надання і сприйняття гнучкої й багатогранної візуальної інформації, чому значною мірою сприяє візуальна комунікація. Сьогодні візуальна комунікація спрямована не на трансляцію смислів, а на діалог, у якому відбувається пошук бажаного. Погляд на візуальну гармонію, як на поступове ускладнення і розширення її смислового змісту з імпліцитним збереженням її попередніх форм, є доцільним у розумінні трансформації візуальності у сучасній культурі. У процесі аналізу значення візуальної комунікації у процесі формування сценічного іміджу майбутнього фахівця підкреслено й виняткове значення одного з найбільших образно насичених жанрів масової комунікації та найбільш актуальних видів художньої комунікації – реклами. Доведено, що на формування позитивного сценічного іміджу безпосередньо мають вплив такі основні засоби, як маркетинг, дизайн, психологія, реклама, PR-фахівці, що формують імідж у свідомості оточуючих, в результаті чого виникає значний соціальний ефект. |
uk_UA |