Zusammenfassung:
У статті здійснено аналіз наукових засад виникнення та розвитку поняття «сценічний імідж».
Доведено, що сутність процесу створення сценічного образу полягає в глибокому проникненні
виконавця у сутність образу та його реалізації засобами вокальної техніки, міміки, жестів тощо.
Відмічені у статті персональні, соціальні та символічні характеристики сценічного іміджу не є
незмінними: вони гнучко змінюються у відповідності з внутрішніми прагненнями самої осо-
бистості і зовнішніми обставинами, до яких вона змушена так чи інакше пристосовуватися.
Наголошено, що найважливішим серед розглянутих чинників та методів формування сценіч-
ного іміджу є позиціонування, тобто закріплення унікальних ідентифікуючих рис вокаліста у сві-
домості оточуючих, які відрізняють його від інших аналогічних виконавців. Ефективним буде
позиціонування, яке здійснюється за однією, двома, трьома ознаками, оскільки згідно з основ-
ними законами психофізіологічного сприйняття більша їх кількість не відкладається надовго
у свідомості людей. Підкреслено, що стратегія позиціонування повинна залишатися незмінною
впродовж тривалого часу, оскільки швидка і часта її зміна не дає можливості обраним відміченим
характеристикам і атрибутам закріпитися у свідомості аудиторії, а отже, позиціонування як
таке просто не відбудеться.
Beschreibung:
Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова // Науковий журнал «Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі». - Вип.№ 5, 2020. - С. 134-139