Репозиторий Dspace

Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мовчан, Катерина Миколаївна
dc.contributor.author Бондарева, Д.-Т.
dc.date.accessioned 2021-08-18T15:04:26Z
dc.date.available 2021-08-18T15:04:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8277
dc.description Мовчан, К. М. Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету / К.М. Мовчан, Д.-Т. Бондарева // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.62-65 uk_UA
dc.description.abstract В сучасному світі дуже важливим є можливість отримати у вільному доступі потрібну інформацію. Бібліотека, це перший і єдиний інформаційний ресурс, де людина може отримати матеріал і в електронному і в друкованому вигляді. В статті розглянуто інноваційні технології та бібліотечний маркетинг Наукової бібліотеки Мукачівського державного університету, визначено перспективи розвитку бібліотеки. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево uk_UA
dc.subject бібліотечний маркетинг uk_UA
dc.subject інформаційні технології бібліотеки uk_UA
dc.subject веб-сайт uk_UA
dc.subject онлайн-послуги uk_UA
dc.title Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись