dc.contributor.author |
Мовчан, Катерина Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Бондарева, Д.-Т. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-18T15:04:26Z |
|
dc.date.available |
2021-08-18T15:04:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8277 |
|
dc.description |
Мовчан, К. М. Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету / К.М. Мовчан, Д.-Т. Бондарева // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.62-65 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В сучасному світі дуже важливим є можливість отримати у вільному доступі потрібну інформацію. Бібліотека, це перший і єдиний інформаційний ресурс, де людина може отримати матеріал і в електронному і в друкованому вигляді. В статті розглянуто інноваційні технології та бібліотечний маркетинг Наукової бібліотеки Мукачівського державного університету, визначено перспективи розвитку бібліотеки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево |
uk_UA |
dc.subject |
бібліотечний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології бібліотеки |
uk_UA |
dc.subject |
веб-сайт |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-послуги |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинговий складник інноваційної діяльності бібліотек університету |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |