Репозиторий Dspace

Самовдосконалення як умова формування професіоналізму педагога

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Граб, О. В.
dc.contributor.author Ледней, В. Е.
dc.date.accessioned 2021-08-18T14:41:06Z
dc.date.available 2021-08-18T14:41:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8276
dc.description Молнар, Т.І. Самовдосконалення як умова формування професіоналізму педагога [Текст] / Т.І. Молнар, О.В. Граб, В.Е. Ледней// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.73-77 uk_UA
dc.description.abstract У статті порушується проблема самовдосконалення педагога. Проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «професійне самовдосконалення»; визначено специфіку самовдосконалення педагога; окреслено важливість професійного самовдосконалення в умовах освітніх реформ. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево uk_UA
dc.subject самовдосконалення uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject самовиховання uk_UA
dc.subject самоактуалізація uk_UA
dc.subject професіоналізм uk_UA
dc.title Самовдосконалення як умова формування професіоналізму педагога uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись