Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козар, К. А. | |
dc.contributor.author | Маркусь, Ю. М. | |
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-08-17T15:55:28Z | |
dc.date.available | 2021-08-17T15:55:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8271 | |
dc.description | Козар К. А. Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій / К.А. Козар, Ю.М. Маркусь, О.І. Чекан// Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С. 47-51 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій. Проаналізовано нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти, де розвиток мовлення подано як самостійний напрям дошкільної освіти, одну з основних освітніх ліній, що становить підґрунтя для формування мовної і мовленнєвої компетенцій дітей на подальших етапах навчання, зокрема в початковій школі, й узгоджується з Державним стандартом початкової освіти. Висвітлено низку інноваційних підходів, методів, технологій, які тією чи іншою мірою стосуються мовленнєвого розвитку дитини (насамперед українського): соціоігровий підхід Є. Є. Шулєшка; навчання грамоти за технологіями Є. Є. Шулєшка та М. Зайцева; творчий розвиток за методами Л. Б. Фесюкової; комунікативний розвиток за технологією Т. О. Піроженко тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево | uk_UA |
dc.subject | комунікативна активність | uk_UA |
dc.subject | діти молодшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |