DSpace Repository

Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Козар, К. А.
dc.contributor.author Маркусь, Ю. М.
dc.contributor.author Чекан, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2021-08-17T15:55:28Z
dc.date.available 2021-08-17T15:55:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8271
dc.description Козар К. А. Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій / К.А. Козар, Ю.М. Маркусь, О.І. Чекан// Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С. 47-51 uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій. Проаналізовано нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти, де розвиток мовлення подано як самостійний напрям дошкільної освіти, одну з основних освітніх ліній, що становить підґрунтя для формування мовної і мовленнєвої компетенцій дітей на подальших етапах навчання, зокрема в початковій школі, й узгоджується з Державним стандартом початкової освіти. Висвітлено низку інноваційних підходів, методів, технологій, які тією чи іншою мірою стосуються мовленнєвого розвитку дитини (насамперед українського): соціоігровий підхід Є. Є. Шулєшка; навчання грамоти за технологіями Є. Є. Шулєшка та М. Зайцева; творчий розвиток за методами Л. Б. Фесюкової; комунікативний розвиток за технологією Т. О. Піроженко тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево uk_UA
dc.subject комунікативна активність uk_UA
dc.subject діти молодшого дошкільного віку uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.title Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account