dc.contributor.author |
Козар, К. А. |
|
dc.contributor.author |
Маркусь, Ю. М. |
|
dc.contributor.author |
Чекан, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-17T15:55:28Z |
|
dc.date.available |
2021-08-17T15:55:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8271 |
|
dc.description |
Козар К. А. Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій / К.А. Козар, Ю.М. Маркусь, О.І. Чекан// Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С. 47-51 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій. Проаналізовано нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти, де розвиток мовлення подано як самостійний напрям дошкільної освіти, одну з основних освітніх ліній, що становить підґрунтя для формування мовної і мовленнєвої компетенцій дітей на подальших етапах навчання, зокрема в початковій школі, й узгоджується з Державним стандартом початкової освіти. Висвітлено низку інноваційних підходів, методів, технологій, які тією чи іншою мірою стосуються мовленнєвого розвитку дитини (насамперед українського): соціоігровий підхід Є. Є. Шулєшка; навчання грамоти за технологіями Є. Є. Шулєшка та М. Зайцева; творчий розвиток за методами Л. Б. Фесюкової; комунікативний розвиток за технологією Т. О. Піроженко тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна активність |
uk_UA |
dc.subject |
діти молодшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |