Короткий опис(реферат):
У статті розкрито зміст поняття «освітній простір», висвітлено його роль у забезпеченні активної взаємодії здобувачів початкової освіти. Авторами обґрунтовано що нове освітнє середовище за концепцією НУШ – це сучасний освітній простір, який поєднує відповідні психолого-педагогічні умови, засоби і педагогічні технології з метою ефективної навчальної співдіяльності учнів, учителів та батьків.
Суть розробки, основні результати:
Кобаль Є. М. Організаційні аспекти створення освітнього простору Нової української школи / Є.М. Кобаль, Л.М. Фенчак// Наука майбутньог : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С. 41-46