Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Веждел, А. | |
dc.date.accessioned | 2021-08-17T08:06:52Z | |
dc.date.available | 2021-08-17T08:06:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262 | |
dc.description | Веждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево-Ченстохова | uk_UA |
dc.subject | «професійна підготовка» | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійний саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | особистість учителя | uk_UA |
dc.subject | професійно-особистісні якості | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |