DSpace Repository

Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Веждел, А.
dc.date.accessioned 2021-08-17T08:06:52Z
dc.date.available 2021-08-17T08:06:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262
dc.description Веждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево-Ченстохова uk_UA
dc.subject «професійна підготовка» uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject професійний саморозвиток uk_UA
dc.subject особистість учителя uk_UA
dc.subject професійно-особистісні якості uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account