dc.contributor.author |
Веждел, А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-17T08:06:52Z |
|
dc.date.available |
2021-08-17T08:06:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262 |
|
dc.description |
Веждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево-Ченстохова |
uk_UA |
dc.subject |
«професійна підготовка» |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
професійний саморозвиток |
uk_UA |
dc.subject |
особистість учителя |
uk_UA |
dc.subject |
професійно-особистісні якості |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |