00 DSpace/Manakin Repository

Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, Діана Вікторівна
dc.contributor.author Кручак, Л. В.
dc.date.accessioned 2021-08-16T10:27:15Z
dc.date.available 2021-08-16T10:27:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8256
dc.description Максименко, Д.В. Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку / Д.В. Максименко, Л.В. Кручак// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2021. – 1(30). – С.151-154 uk_UA
dc.description.abstract Аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку діяльність і полягає у зборі інформації, систематизації, реєстрації всіх відомостей, що стосуються ринку певного товару. Такий аналіз дає можливість визначити реальних і потенційних споживачів, їх купівельну спроможність, а також основні тенденції і закономірності товарного ринку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: РВВ МДУ uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.subject кон’юнктура uk_UA
dc.subject прогнози uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject методи аналізу uk_UA
dc.title Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу