dc.contributor.author |
Максименко, Діана Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Кручак, Л. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-16T10:27:15Z |
|
dc.date.available |
2021-08-16T10:27:15Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8256 |
|
dc.description |
Максименко, Д.В. Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку / Д.В. Максименко, Л.В. Кручак// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2021. – 1(30). – С.151-154 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку
діяльність і полягає у зборі інформації, систематизації, реєстрації всіх відомостей, що
стосуються ринку певного товару. Такий аналіз дає можливість визначити реальних і
потенційних споживачів, їх купівельну спроможність, а також основні тенденції і
закономірності товарного ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево: РВВ МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
ринок |
uk_UA |
dc.subject |
кон’юнктура |
uk_UA |
dc.subject |
прогнози |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
методи аналізу |
uk_UA |
dc.title |
Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |