Zusammenfassung:
Аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку
діяльність і полягає у зборі інформації, систематизації, реєстрації всіх відомостей, що
стосуються ринку певного товару. Такий аналіз дає можливість визначити реальних і
потенційних споживачів, їх купівельну спроможність, а також основні тенденції і
закономірності товарного ринку.
Beschreibung:
Максименко, Д.В. Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку / Д.В. Максименко, Л.В. Кручак// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2021. – 1(30). – С.151-154