Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ленд’єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна | |
dc.contributor.author | Бурман, Консуела Іванівна | |
dc.contributor.author | Екман, Мирослав Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2021-08-12T08:25:25Z | |
dc.date.available | 2021-08-12T08:25:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8243 | |
dc.description | Ленд'єл-Сяркевич, А. А. Toccata on "L'homme arme" М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів / А. А. Ленд'єл-Сяркевич, К. І. Бурман, М. С. Екман // Музичне мистецтво і культура : науковий вісник. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 32. Книга 1. - С. 349-370 | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою роботи є визначення шляхів розвитку фортепіанної творчості М.-А. Хамеліна на прикладі розгляду та вивчення фортепіанного твору Toccata on «L’homme arme», його історії створення та місця у концертно-виконавській практиці, конкурсній діяльності. Методологія дослідження спирається на застосування історичного, психологічного, філософського, музикознавчого методів аналізу. У статті розгляда- ється фортепіанна творчість сучасного канадського композитора та піаніста ХХІ століття Марка-Андре Хамеліна, його внесок у світову концертно-виконавську практику та конкурсну діяльність на основі фортепіанного твору Toccata on «L’homme arme». Актуальність теми зумовлена відсутністю науково-теоретичних розробок, у яких Toccata on «L’homme arme» презентується як феномен фортепіанного мистецтва. Проаналізовано особливості композиторського стилю канадського піаніста М.-А. Хамеліна, внесок фортепіанного твору Toccata on «L’homme arme» у концертно-виконавську практику та історію конкурсної діяльності піаністів. Наукова новизна полягає у вивченні виконавських особливостей цього фортепіанного твору, з’ясуванні його ролі та місця у сучасній фортепіанній літературі, встановленні концептуальних зв’язків минулого та сучасності, розкритті категорій раціонального та інтуїтивного у контексті еволюції та розвитку концертно-виконавського академічного життя суспільства. Висновки. Творча діяльність сучасного канадського піаніста і композитора Марка-Андре Хамеліна є визначним відкриттям та явищем світової музичної спільноти, феноменом у виконавсько-концертній практиці та конкурсній діяльності ХХІ століття. Фортепіанна композиція Toccata on «L’homme arme» – нова програмна музика, пронизана єдністю раціонального та інтуїтивного в мистецтві. Творча постать М.-А. Хамеліна є відкриттям у сучасному виконавському мистецтві, і конкурсна п’єса Toccata on «L’homme arme», безперечно, є свідченням високохудожнього мистецтва піанізму ХХІ століття, де проста французька мелодія вплітається і виходить із хаосу та дисонансу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.subject | постать Марка-Андре Хамеліна | uk_UA |
dc.subject | токата | uk_UA |
dc.subject | «L’homme arme» | uk_UA |
dc.subject | фортепіанна творчість | uk_UA |
dc.subject | конкурсна діяльність | uk_UA |
dc.subject | Van Cliburn International Piano Competition | uk_UA |
dc.subject | раціональне та інтуїтивне | uk_UA |
dc.title | Toccata on "L'homme arme" М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |