DSpace Repository

Toccata on "L'homme arme" М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів

Show simple item record

dc.contributor.author Ленд’єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна
dc.contributor.author Бурман, Консуела Іванівна
dc.contributor.author Екман, Мирослав Сергійович
dc.date.accessioned 2021-08-12T08:25:25Z
dc.date.available 2021-08-12T08:25:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8243
dc.description Ленд'єл-Сяркевич, А. А. Toccata on "L'homme arme" М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів / А. А. Ленд'єл-Сяркевич, К. І. Бурман, М. С. Екман // Музичне мистецтво і культура : науковий вісник. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 32. Книга 1. - С. 349-370 uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є визначення шляхів розвитку фортепіанної творчості М.-А. Хамеліна на прикладі розгляду та вивчення фортепіанного твору Toccata on «L’homme arme», його історії створення та місця у концертно-виконавській практиці, конкурсній діяльності. Методологія дослідження спирається на застосування історичного, психологічного, філософського, музикознавчого методів аналізу. У статті розгляда- ється фортепіанна творчість сучасного канадського композитора та піаніста ХХІ століття Марка-Андре Хамеліна, його внесок у світову концертно-виконавську практику та конкурсну діяльність на основі фортепіанного твору Toccata on «L’homme arme». Актуальність теми зумовлена відсутністю науково-теоретичних розробок, у яких Toccata on «L’homme arme» презентується як феномен фортепіанного мистецтва. Проаналізовано особливості композиторського стилю канадського піаніста М.-А. Хамеліна, внесок фортепіанного твору Toccata on «L’homme arme» у концертно-виконавську практику та історію конкурсної діяльності піаністів. Наукова новизна полягає у вивченні виконавських особливостей цього фортепіанного твору, з’ясуванні його ролі та місця у сучасній фортепіанній літературі, встановленні концептуальних зв’язків минулого та сучасності, розкритті категорій раціонального та інтуїтивного у контексті еволюції та розвитку концертно-виконавського академічного життя суспільства. Висновки. Творча діяльність сучасного канадського піаніста і композитора Марка-Андре Хамеліна є визначним відкриттям та явищем світової музичної спільноти, феноменом у виконавсько-концертній практиці та конкурсній діяльності ХХІ століття. Фортепіанна композиція Toccata on «L’homme arme» – нова програмна музика, пронизана єдністю раціонального та інтуїтивного в мистецтві. Творча постать М.-А. Хамеліна є відкриттям у сучасному виконавському мистецтві, і конкурсна п’єса Toccata on «L’homme arme», безперечно, є свідченням високохудожнього мистецтва піанізму ХХІ століття, де проста французька мелодія вплітається і виходить із хаосу та дисонансу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Гельветика" uk_UA
dc.subject постать Марка-Андре Хамеліна uk_UA
dc.subject токата uk_UA
dc.subject «L’homme arme» uk_UA
dc.subject фортепіанна творчість uk_UA
dc.subject конкурсна діяльність uk_UA
dc.subject Van Cliburn International Piano Competition uk_UA
dc.subject раціональне та інтуїтивне uk_UA
dc.title Toccata on "L'homme arme" М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account