DSpace Repository

Підготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв'язання конфліктних ситуацій

Show simple item record

dc.contributor.author Козяр, М. М.
dc.contributor.author Островська, Н. Д.
dc.contributor.author Бопко, Ігор Зеновійович
dc.date.accessioned 2021-08-12T07:38:00Z
dc.date.available 2021-08-12T07:38:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8241
dc.description Козяр М. М. Підготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв'язання конфліктних ситуацій / М. М. Козяр, Н. Д. Островська, І. З. Бопко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 35. - С. 101-104 uk_UA
dc.description.abstract у статті розглянуто питання конфліктології. Зазначено, що конфлікти часто виникають у суспільстві між його членами. Різні науки розглядають конфлікти своєрідно. Соціологія орієнтована на аналіз міжгрупових конфліктів; психологія – на дослідження внутрішньоособистісних і міжособистісних суперечностей, а також міжгрупових. Сучасна психологія розглядає й інші типології, які зумовлені станом людини: «дитина», «батько» і «дорослий». Вони відрізняються схильністю до емоцій. Конфліктні ситуації виникають саме тоді, коли починають взаємодіяти люди з однотипною психікою. Уведено поняття «конфліктологічна готовність», під якою розуміють збагачення змісту підготовки майбутніх фахівців спеціальними знаннями про сутність, структуру, функції конфліктів, механізми запобігання, розв’язання. Виділено шляхи формування конфліктологічної готовності: створення інтеграційного комплексу психолого-педагогічних дисциплін; використання дидактичного принципу активізації навчальної діяльності; упровадження проблемного і проєктного навчання; використання тренінгу. У процесі розроблення тренінгу ми орієнтувалися на авторську тренінгову програму, яка була спрямована на навчання студентів і курсантів такому: розробляти ідеальні моделі поведінкової діяльності під час конфліктів; вибирати методи вирішення конфлікту. Кожний із цих шляхів забезпечує ефективність формування конфліктологічної готовності, особливо якщо їх упроваджувати водночас. Перевірка стану сформованості конфліктологічної готовності студентів і курсантів показала, що вона сформована в основному на середньому і низькому рівнях, отже, потрібно продовжувати дослідження в напрямі пошуку педагогічних умов процесу підвищення ефективності формування конфліктологічної готовності майбутніх фахівців. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject майбутні фахівці uk_UA
dc.subject конфліктологія uk_UA
dc.subject конфлітологічна готовність uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні аспекти uk_UA
dc.subject шляхи формування uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.title Підготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв'язання конфліктних ситуацій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account