Короткий опис(реферат):
Глибині засади освітніх реформ в Україні пов’язані зі зміною освітньої парадигми, із принципово новим ціле покладанням у педагогічному процесі. В умовах соціально-економічної ситуації, що склалася в нашій країні проблема розвитку компетентнісного підходу в процесі навчання майбутнього фахівця є важливою та нагальною в освіті. Адже компетентнісний фахівець це той, який на відповідному рівні володіє професійною майстерністю, при виконанні своєї професійної діяльності, а також володіє сукупністю знань, умінь і навичок ефективно використовуючи їх на практиці. Метою статті є розкриття сутності і структури етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. Аналіз праць зарубіжних і вітчизняних філософів свідчить про те, що проблема розвитку творчої особистості є актуальною, про що свідчать праці відомих учених: А. Бергсон, Г. Воллес, К. Ізард, А. Маслоу, А. Пуанкаре, Б. Спіноза. Загальнопедагогічні проблеми формування компетентностей школярів розглядають Н. Бібік, С. Боднар, М. Гончарова-Горянська, Л. Гузєєв, І. Гушлевська, О. Дахін, І. Єрмаков, О. Локшина, А. Маркова, О. Овчарук, Л. Паращенко, О. Пометун, О. Савченко, С. Трубачова, П. Хоменко, А. Хуторськой, С. Шишов.
Суть розробки, основні результати:
Симонян В. В. Структура етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу /В. В. Симонян // Modern scientific researches Issue. - Issue №16, Part 2 , June 2021. - Р. 130-134