Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Симонян, Віталій Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2021-08-12T07:17:55Z | |
dc.date.available | 2021-08-12T07:17:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8240 | |
dc.description | Симонян В. В. Структура етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу /В. В. Симонян // Modern scientific researches Issue. - Issue №16, Part 2 , June 2021. - Р. 130-134 | uk_UA |
dc.description.abstract | Глибині засади освітніх реформ в Україні пов’язані зі зміною освітньої парадигми, із принципово новим ціле покладанням у педагогічному процесі. В умовах соціально-економічної ситуації, що склалася в нашій країні проблема розвитку компетентнісного підходу в процесі навчання майбутнього фахівця є важливою та нагальною в освіті. Адже компетентнісний фахівець це той, який на відповідному рівні володіє професійною майстерністю, при виконанні своєї професійної діяльності, а також володіє сукупністю знань, умінь і навичок ефективно використовуючи їх на практиці. Метою статті є розкриття сутності і структури етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. Аналіз праць зарубіжних і вітчизняних філософів свідчить про те, що проблема розвитку творчої особистості є актуальною, про що свідчать праці відомих учених: А. Бергсон, Г. Воллес, К. Ізард, А. Маслоу, А. Пуанкаре, Б. Спіноза. Загальнопедагогічні проблеми формування компетентностей школярів розглядають Н. Бібік, С. Боднар, М. Гончарова-Горянська, Л. Гузєєв, І. Гушлевська, О. Дахін, І. Єрмаков, О. Локшина, А. Маркова, О. Овчарук, Л. Паращенко, О. Пометун, О. Савченко, С. Трубачова, П. Хоменко, А. Хуторськой, С. Шишов. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | етнокультура | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | етнокультурна компетеність | uk_UA |
dc.subject | структура | uk_UA |
dc.subject | структура етнокультурної компетентності | uk_UA |
dc.subject | етнокультурна свідомість | uk_UA |
dc.subject | субкультура | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-мотиваційний компонент | uk_UA |
dc.subject | етно-когнітивний компонент | uk_UA |
dc.subject | фахово-діяльнісний компонент | uk_UA |
dc.title | Структура етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |