Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Бондар, Тамара Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-06-29T06:31:17Z | |
dc.date.available | 2021-06-29T06:31:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8222 | |
dc.description | Атрощенко Т. О. Науковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школі / Т. О. Атрощенко, Т. Бондар // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 36. Том 1. – С. 195-200 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено наукові підходи до створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі. Початкова школа як ланка загальної середньої освіти потребує посиленої уваги з боку фахівців, оскільки саме в початковій школі формують фундамент для всебічного розвитку особистості, забезпечують дітей основами знань і вмінь, що вможливлюють подальший ефективний розвиток. На такому тлі актуалізована проблема створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі як важливої умови успішної освіти, виховання й розвитку молодших школярів. З огляду на динамічність феномена інклюзивної освіти, організація сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі потребує докладного дослідження, тому мета розвідки – обґрунтування наукових підходів до створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі. У статті схарактеризовано дефініції понять «середовище», «освітнє середовище», «підхід». Згідно з авторським трактуванням, «інклюзивне освітнє середовище» – вид освітнього середовища, що забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу можливості для ефективного саморозвитку в умовах закладу освіти. Описано компоненти структури інклюзивного освітнього середовища. Для створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі в основу покладено положення гуманістичного, особистісно орієнтованого, системного, аксіологічного, компетентнісного, культурологічного підходів, з’ясовано їх сутність. Семантика терміна «інклюзія» є динамічною, постійно еволюціонує під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників, тому природа підходів до організації сприятливого інклюзивного середовища також перебуває в невпинному розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | середовище | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | підхід | uk_UA |
dc.title | Науковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |