DSpace Repository

Науковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Атрощенко, Тетяна Олександрівна
dc.contributor.author Бондар, Тамара Іванівна
dc.date.accessioned 2021-06-29T06:31:17Z
dc.date.available 2021-06-29T06:31:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8222
dc.description Атрощенко Т. О. Науковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школі / Т. О. Атрощенко, Т. Бондар // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 36. Том 1. – С. 195-200 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено наукові підходи до створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі. Початкова школа як ланка загальної середньої освіти потребує посиленої уваги з боку фахівців, оскільки саме в початковій школі формують фундамент для всебічного розвитку особистості, забезпечують дітей основами знань і вмінь, що вможливлюють подальший ефективний розвиток. На такому тлі актуалізована проблема створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі як важливої умови успішної освіти, виховання й розвитку молодших школярів. З огляду на динамічність феномена інклюзивної освіти, організація сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі потребує докладного дослідження, тому мета розвідки – обґрунтування наукових підходів до створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі. У статті схарактеризовано дефініції понять «середовище», «освітнє середовище», «підхід». Згідно з авторським трактуванням, «інклюзивне освітнє середовище» – вид освітнього середовища, що забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу можливості для ефективного саморозвитку в умовах закладу освіти. Описано компоненти структури інклюзивного освітнього середовища. Для створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі в основу покладено положення гуманістичного, особистісно орієнтованого, системного, аксіологічного, компетентнісного, культурологічного підходів, з’ясовано їх сутність. Семантика терміна «інклюзія» є динамічною, постійно еволюціонує під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників, тому природа підходів до організації сприятливого інклюзивного середовища також перебуває в невпинному розвитку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Дрогобич: видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject середовище uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject інклюзивне освітнє середовище uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject підхід uk_UA
dc.title Науковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account