00 DSpace/Manakin Repository

Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ліба, Оксана Миколаївна
dc.contributor.author Хома, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-06-17T06:50:45Z
dc.date.available 2021-06-17T06:50:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8213
dc.description Ліба О. М. Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / О. М. Ліба, О. М. Хома // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - Видавничий дім «Гельветика», 2021 р. - № 75, Т. 2. - С. 118-121 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто питання практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано окремі дослідження вчених щодо означеної проблеми. Сучасний учитель повинен володіти професійною компетентністю, педагогічною майстерністю, вміти організувати освітній процес так, щоб учень був активним його учасником. Наголошено на тому, що сьогодні початкова освіта проходить реформування. Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти, Типові освітні програми, нові підручники з інтегрованим змістом переорієнтовують педагога на формування у здобувачів освіти ключових компетентностей. Змінюється підготовка майбутнього вчителя початкової школи до навчання учнів 1–4-х класів відповідно до законів України «Про освіту», «Про вищу освіту». Розкрито сутність поняття «професійна підготовка майбутнього фахівця», яке визначається дослідниками як неперервний процес набуття особистістю суб’єктивного досвіду професійної діяльності, а «фахова компетентність» ‒ як цілісний безперервний процес, який реалізується в умовах освітнього середовища професійної підготовки фахівців. Авторами проаналізовано освітньо-професійні програми «Початкова освіта і соціальна педагогіка» й «Початкова освіта та психологічний супровід освітньої діяльності». Розкрито алгоритм організації й проходження однієї з педагогічних практик для спеціальності «Початкова освіта». Акцентовано на тому, що педагогічна практика є цілісним процесом, невіддільним від теоретичного складника. Вона буде ефективною за умови сформованості складників професійної компетентності: інтегральної, загальних та фахових. Значення надається методикам навчання, які передбачають моделювання уроків чи їхніх фрагментів у 1–4-х класах. Студенти здійснюють аналіз програм, відеоуроків, демонструють власне бачення сучасного уроку. На практичних заняттях вивчаються й апробуються інноваційні методи навчання, що дасть можливість наблизити підготовку вчителя до реального освітнього процесу в початковій школі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.title Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу