00 DSpace/Manakin Repository

Професійна підготовка майбутніх учителів до формування в молодших школярів читацької компетентності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хома, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-06-17T06:21:09Z
dc.date.available 2021-06-17T06:21:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8212
dc.description Хома О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів до формування в молодших школярів читацької компетентності / О. М. Хома // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». - Видавничий дім «Гельветика» 2021. - С. 129-132 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкриваються сучасні підходи до підготовки майбутніх учителів початкової школи. Увагу сконцентровано на формуванні предметно-методичної компетентності, що включає здатність здобувача освіти до виконання його трудових функцій, зокрема до розвитку в учнів читацької компетентності. Вихідними положеннями для дослідження стали такі: Професійний стандарт учителя, Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти мовно-літературної галузі. Охарактеризовано наукові розробки вчених щодо підготовки майбутніх учителів, зосереджено увагу на таких ключових поняттях, як «професійна підготовка майбутнього вчителя», «читацька компетентність». Основна частина статті містить виклад авторських міркувань щодо формування в учнів читацької компетентності в процесі викладання дисципліни «Методика літературного читання» у закладі вищої освіти. Визначено основні напрями підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів читацької компетентності: загальнонауковий, психолого-педагогічний, методичний. Загальнонаукова підготовка спрямована на формування сучасної ерудованої людини, яка володіє знаннями національної й світової культур, педагогічним надбанням у навчанні молодших школярів, усвідомлює свою відповідальність перед суспільством, дотримується професійної етики. Психолого-педагогічна підготовка сприяє формуванню компетентності з педагогічних дисциплін, що дає можливість здобувачеві освіти правильно побудувати освітній процес, дібрати методи навчання, дотримуючись дидактичних принципів. Методична підготовка спрямована на формування здатності виконувати методичні задачі у процесі навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі, визначеної Державним стандартом початкової освіти; здатності до інтеграції в навчальній діяльності в контексті освітньої реформи. Автором запропоновано ключові теми для вивчення дисципліни «Методика навчання літературного читання», рекомендовано вдосконалити лекційно-практичні заняття. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject професійна підготовка майбутнього вчителя uk_UA
dc.subject читацька компетентність uk_UA
dc.subject загальнонаукова підготовка uk_UA
dc.subject психолого-педагогічна підготовка uk_UA
dc.subject методична підготовка uk_UA
dc.subject методика навчання літературного читання uk_UA
dc.title Професійна підготовка майбутніх учителів до формування в молодших школярів читацької компетентності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу